My skincare routine

18:28

Ahojte!

Ako si užívate leto? To premenlivé počasie sa mi vôbec nepáči. Inak mám stále niečo na práci, polovica prázdnin fuč, no nesťažujem sa! :) Snažím sa robiť čo najviac vecí, zaplniť čas a hlavne sa ani chvíľu nenudiť. Cez deň pomáham kde treba, chodím na kurzy autoškoly, trávim čas s mojou soulmate Ikou a obnovilo sa mi viac starých priateľstiev, za čo som vďačná :) Viac o mojom lete možno nabudúce!

Dnes som si pre vás pripravila článok o produktoch, ktoré momentálne používam. Ak ste už postrehli aj iné moje články viete, že asi od 12 rokov mám s pleťou veľké problémy - akné, raz mastná, inokedy suchá pleť, jazvičky,... Po rokoch skúšania a testovania všetkého možného (i nemožného) som si našla produkty, ktoré mi vyhovujú a pleť vyzerá lepšie ako inokedy (klop,klop). Produkty sa snažím striedať a stále skúšam aj niečo nové, no tieto sú poslednú dobu stálice v mojej kúpeľni. Dajte vedieť ak máte skúsenosti! :)


Čo sa týka čistenia pleti momentálne na mne najviac funguje 3v1 od Garnier - gél, peeling a maska. Každý (skoro) večer si nanesiem malé množstvo a s ebelin kefkou (klik tu) si pleť poriadne očistím a opláchnem. Takto dokonale odstránim odumreté čiastočky kože a iné nedokonalosti. Ak ju chcete využiť ako masku stačí ju rovnomerne naniesť na pleť a nechať pôsobiť cez 5 min (podľa potreby). Navyše príjemne chladí.
Ak má moja pleť "lepšie" dni na jej očistenie mi stačí Sensibio DS+ - jemný penivý gél od Biodermy. Upokojuje, nedráždi a dezinfikuje.


Toniká som vám aj osobitne spomínala. Najradšej mám to od Ziaji, ktoré je určené práve na mastnú pleť a používam ho najmä večer. Cez deň, ak moja pleť akútne potrebuje pomoc. Viac o ňom si prečítate TU.
O toniku značky Balea ste čítali v skratke v tomto článku. Ešte som ho nespotrebovala, používam ho len cez deň (na noc sa podľa mňa nehodí) a keď má moja pleť práve tie spomínané "lepšie" dni. Nie žeby mi nevyhovoval, to áno, ale v ten správny čas! Najlepšie ráno, aby som mala počas dňa čo najlepšie zmatnenú pleť :)


Po dôkladnom čistení a tonizácii prichádzajú na rad krémy. O mnohých ste už mohli čítať na mojom blogu, no zo všetkých majú prvé miesta (za posledný rok) tieto dva.
Ako denný používam krém z línie Manuka tree značky Ziaja, som veľmi spokojná! (článok tu).
Môj večerný krém nie je krém, ale vlastne sérum. A zároveň najlepšia vec na pleť akú som kedy mala. Aj keď primárne nie je určená na moju pleť, robí zázraky. Potvrdilo sa mi, že každá pleť potrebuje hydratáciu a u mňa je to zrejme aj cesta k pleti bez akné. Osobitne som o ňom článok robila ešte v novembri - klik pre viac info! Tu môžem povedať, že cena = kvalite! :)


Na odličovanie používam už len micelárky a to Sensibio H2O od Biodermy a druhú od Mixy, ktorú som spomínala v článku TU. Zo všetkých, ktoré som vyskúšala (najhoršia bola od Garnieru, žiaľ) mi vyhovujú najviac a preto až sa jedna minie vystriedam ju tou druhou a zase naopak, aby si pleť veľmi nezvykla a nezačala zle reagovať.
Musím však povedať, že keď prechádzam od Biodermy na Mixu, chvíľku mi vadí jemná vôňa, ktorú Sensibio nemá, ale po pár použitiach to už nevadí. :)



Evka♥



You Might Also Like

2 komentárov

  1. Super článok:) Peeling/masku/čistiaci gel od Garnier som si zamilovala aj ja! Používam ho každý deň a moja T-zona je šťastná:D Určite chcem vyskúšať Tonikum od Ziaja, ked pôjdeme do KE! :-)

    OdpovedaťOdstrániť