Mlieko v spreji a dmBio!

10:53

Pekný deň prajem!

Dúfam, že sa máte rovnako skvele ako ja! Letné prázdniny sa mi začali a ja mám pred sebou takmer 4 mesiace voľna. Verím, že ich zmysluplne využijem (haha:D) a navštívim čo najviac miest z môjho zoznamu! O tom potom..
V dnešnom článku, ako som spomínala nedávno, vám predstavím produkt, ktorý by som kľudne označila za TOP od značky Balea. Ide o telové mlieko v spreji ;)



Že sa po sprche treba natrieť telovým mliekom, maslom, hocičím, snáď nemusím pripomínať. Musím sa však priznať, že nie vždy sa mi chce natierať. Takže keď som si prečítala, že toto je mlieko v spreji, tušila som, že si ho obľúbim!

Aplikácia je naozaj zábavná (a pri nej sa nemusím premáhať na natieranie). Stačí pootočiť vrchnákom, aby sa objavil aplikátor a ide sa na to. Pri prvom strieknutí som si myslela, že mám chybné balenie, pretože išlo o veľmi jemnú vrstvu, no hneď mi došlo, že to je ako má byť, pretože naozaj stačí jemne prejsť jednou vrstvou po tele - sprej sa dostane všade a hneď sa začne vpíjať. Po 2 minútkach sa môžete obliecť, pretože mastná pokožka či ešte nevstrebané mlieko nehrozí.
Čo poteší našu pokožku najmä v tomto období je to, že obsahuje glycerín a aloe vera, ktoré zabezpečia hydratáciu a nezanechávajú pokožku lepkavú.
Verím, že sa toto mlieko stane aj vašim obľúbencom, najmä teraz v lete. Ja som jedno dokonca už aj spotrebovala! Takže 10 palcov hore :)
Och, a jeho cena je len niečo okolo 3€!



Ak ste ešte nepostrehli (ale milovníčky dmky určite nie), tak dm drogerie má najnovšie aj svoju vlastnú značku potravín - dmBio! Ako prvé som mala možnosť vyskúšať niečo na pitie - jablkovo-mangovú šťavu, ktoré sa hneď stala obľúbenou! Takže teraz pri každej návšteve mesta si idem kúpiť niečo na pitie :D chutí mi aj čisto jablková šťava a v týchto horúcich dňoch aj jablkovo - čučoriedková, takže šup,šup ochutnať! Btw, všetky stoja cca 1€!
Okrem toho dmBio obsahuje aj rôzne mliečne nápoje, drene, obilniny, strukoviny, ...


Evka♥

You Might Also Like

0 komentárov