Cien: keď je lacné aj dobré

11:43

Ahojte, ahojte! :)

Nakupujete v LIDLi? Určite mnohé z vás áno, rovnako ako aj ja. Okrem čerstvej zeleniny asi najčastejšie čistiace vatové tampóny Iseree, ktoré sú najlepšie! A určite ste si všimli aj kozmetickú značku Cien, ktorú ponúkajú práve v tomto obchodnom reťazci. Cien ponúka naozaj rôzne produkty, no musím povedať, že také rúže či očné tiene ma veru nezaujali.
Ale dve nasledujúce veci ozaj stoja
 zato!


Kokosové telové maslo: Tak na toto maslo som si robila zálusk určite minimálne rok. Počula som naň samú chválu, no v žiadnom Lidli, v ktorom som bola ho nemali. Takže keď som si pred pár týždňami prezerala doma leták a videla ho tam viete si predstaviť tu radosť :D No a aké je?
Môj výber padol práve na kokosovú variantu, kedže je moja obľúbená (malo by byť aj kakaové či mangové). Začnem obalom - takéto sklenené nádoby mám rada, kedže sa dajú neskôr rôzne využiť. Konzistencia je hustejšia krémová, ľahko sa rozotiera, rýchlo vstrebáva a nezanecháva lepkavý pocit. Najlepšia je však tá jemná vôňa! Vždy keď ho otvorím mám chuť ho olízať :D

Je určené na normálnu až suchú pokožku - po nanesení je pekne hydratovaná a prevoňaná.
Musím uznať, že toto maslo moje očakávania len potvrdilo :)
Navyše 400ml za 4€ je super cena!



Sprchový gél Spring Awakening: Tento sprcháč hodila do košíka moja mama, kedže sa jedná o jarnú limitku a za cenu 0,69€ za 300ml by bol hriech ho aspoň nevyskúšať. A dobre spravila.
Skvele pení a veľmi príjemne vonia. Naozaj ako nenútená vôňa jari. Pokožka je po sprchovaní jemná a hebká na dotyk. Čo viac dodať? Treba vyskúšať!



Skúšali ste už nejaké Cien výrobky?

Evka♥

You Might Also Like

1 komentárov

  1. cien veci su fakt super, sampony, sprcháce telove mlieka, ale aj presne tieto masielka ktoré priam milujem. taktiez aj ruze su super, celkom aj dlho drzia..pri beznej komunikacií, avsak vydrzia aj pitie vody, jedlo uz menej....kozmetiku z lidla mam rada...lacna avsak za mna lepsia ako niektoré ine znacky.

    OdpovedaťOdstrániť