INSTADIARY #4

18:47

Ahojte! :)

Ako sa máte? :) Ja mám teraz niekoľko skúšok, poslednú (pred prázdninami) v pondelok a už som z toho na nervy, xy dní som sa učila na žurnalistiku, ktorú máme zajtra a na ktorú idem s vedomím, že " väčšina z vás ju spraví na tretí krát, ak vôbec" (hláška vyučujúceho) a fakt sa bojím. 
Ale dnes večer som si povedala, že kašlem na stres a odreagujem sa pri blogu, aspoň krátkym postom. 

Ide o fotky z môjho instagramu, ktoré ste už mohli vidieť. Naposledy som takýto post robila tuším ešte v apríli a teraz mi to prišlo ako fajn nápad, ozvať sa vám :) Tak snáď sa budú páčiť!

 tento mix ovocia milujem najmä pri učení // tiež závislosť na ovocných freshoch
 priateľovi som splnila dlhoročný sen - koncert jeho obľúbeného Daniela Landu (musím podotknúť, že aj napriek tomu, že ho vôbec nepočúvam, bol to najlepší koncert v mojom živote!) // ja a ON♥
 Vianoce v BA Centrale // v Trnave
 najlepšia čokoláda v tekutom stave je "tam za rohom" // ďalšia závislosť♥
raz za čas cvaknem aj seba:D // moja stena spomienok a motivácii♥

Evka♥

You Might Also Like

0 komentárov