Predsavzatie n.2: zdravé vlasy!

17:07

Zdravím vás ;)

Druhým predsavzatím, ktoré som si dala, je lepšie sa starať o vlasy! Moje vlasy nie sú najhustejšie a končeky mávam zničené. S dĺžkou problém nemám, rastú mi dosť rýchlo, klop,klop :D
Takže po
 recenziách a odporúčaniach na mnoho produktov na vlasy som sa rozhodla vyskúšať kúru s marockým argánovým olejom od Avonu.


Ako prvé ma doslova dostala tá vôňa! viem, že ona sa mi o vlasy nepostará, ale aj tak! úžas.
Hneď po prvom nanesení som mala krásne jemné končeky. Dnes, po 4 použitiach stále neverím, keď sa pozriem na tie končeky! Celistvé a pekne lesklé. Už teraz odporúčam!

Aké prípravky na vlasy by ste odporučili vy?
Evka♥








You Might Also Like

2 komentárov

  1. Takže už viem čo najprv prvé objednať z Avonu :D

    theresahoran.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Toto je zatiaľ môj najlepší olej na vlasy, nezaťažuje vlasy, sú po ňom tak neskutočne ľahké, krása.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť