Magic Christmas♥ top 3

13:23

áno, sú tu Vianoce! (neoficiálne už od októbra), tak vám prajem aby boli hlavne pohodové! :)

Pre mňa čas pohody s najbližšími, pod dekou pred telkou (Tři ořišky pro Popelku po 25krát), so škoricovo-jablkovým čajom v ruke a plným bruškom. Vianočná vôňa a nostalgia. Ale aj tak si to užívam! :)

Som rada, že mi tento čas spríjemňujú skvelé produkty - ako stvorené na zimu! Zrejme som si tú zimu zariekla, kedže vonku svieti slniečko a o snehu môžem tak snívať :-/

Dnes vám predstavím (pre mňa) top produkty tejto zimy. 



Túto krásnu krabičku som (prvýkrát v živote!) vyhrala v giveaway od Nicky :) jej blog je
 bynicka.blogspot.sk



Pena do kúpeľa Magic Christmas:
+ túto penu mám už po druhýkrát a dúfam,že bude k dispozícii každý rok!
+ nádherná a nevtieravá vôňa
+ pokožka po kúpeli je úplne hebká a voňavá!
+ ideálna na relaxačný kúpeľ vo vianočnom období (a ak si chcete pripomínať Vianoce,tak po celý rok :3)
- nespokojná som len s malým balením a zdá a mi že málo pení :-/
300ml v akcii za 1,90€, Oriflame


Balzam na pery s mandľovým olejom:
+ najlepší z ich ponuky!
+ na moje večne suché pery je to zázrak
+ obsahuje vitamín E a mandľový olej
+ pery sú hydratované, chránené a navyše krásne a jemne voňajú
- toľko som si ho pochvaľovala, až sa mi stratil :-/ :D ďalší je už na ceste :3
4,5g v akcii za 1,90€, Oriflame


Výživný argánový balzam:
mám ho od Nicky
+ má príjemnú vôňu /najprv ako keby kyslú, potom sa mení na jemnú/
+ používam ho na ruky, ktoré sú potom jemné a pokožka nie je tak napnutá
+ 30ml, Yves Rocher

A čo Vaše obľúbené produkty v zime? :)
Sofia




You Might Also Like

0 komentárov