power SHINE

13:05

Ahojte dievčence! :)
Ako trávite tieto krátke prázdniny? :) Ja som strávila 2 dni s priateľmi na chate ďaleko, ďaleko od civilizácie, ale stálo to za to :D Halloween som nikdy neslávila, ostávam verné našim dušičkám. A čo vy? :)

V dnešnom príspevku krátka recenzia na novinku z rady lakov od Oriflame. Sú svieže, trblietavé, šťavnaté a žiarivé! 
Iný názov sa k tomuto príspevku proste ani nedá dať. 


Lak na nechty Power Shine Palladium, Vibrant Pink
- ľahko sa nanáša
- krásne sa trblieta a odráža svetlo akoby kovovým leskom
- laky z tejto rady sa hodia skôr na zvláštne príležitosti, večierky, ...
- bez poškodenia vydrží 3-4 dni
- v 5 odtieňoch
- cena na akcii 3,50€/kus inak 6€/kus za 5ml balenie, čo je podľa mňa málo

Aké laky preferujete vy? Výrazné či klasické farby? :)
Sofia♥



You Might Also Like

1 komentárov

  1. Najlepší lak aký som kedy mala, farba nádherná, dlho vydrží, stačí jedna vrstva, na slnku strieborné trblietky, pod umelým svetlom hýri farbami. Úžasný bol. Škoda, že sa už nedá zohnať. (Ja som si fľaštičku nechtiac rozbila :-( )

    OdpovedaťOdstrániť