Photoday1

18:50

Ahojte, ahojte! :)
Tak škola je v plnom prúde, učenia je veľa, ale aspoň existujú víkendy! :D Posledný som strávila s najlepšími priateľmi a včera sme si s kamoškou Frederikou spravili photoday na tému Back to school:) Frederiku určite poznáte z jej blogu 
TU :) Zistila som, že mám super talent na fotenie :D
Ja som si vybrala úplne obyčajný a pohodlný outfit, v ktorom sa cítim skvele a hlavne v škole, kedže na každú hodinu beháme kade-tade:D Takže, nech sa páči:) 


P.S.: Nezabúdajte na GIVEAWAY! 
TU

Rifľová bundička: ebay
Tričko: Zebra


Kabelka: ebay
Tenisky: NY
Nezaostrená ja :D

by Sofia:)

You Might Also Like

5 komentárov

  1. fotky sú krásne lebo si nanich ty a tvoj outfit :-* a ta posledná ma mrzí!:/ neviem prečo to nezaostrilo cez víkend to opravíme ;):D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. práveže mne sa páči! :D že je nezaostrená:) ale ďalší víkend ideme opäť na tour vo dvojici :-*

      Odstrániť
  2. Veľmi pekné fotky ty modeločka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nemáš uložený prosím odkaz na tú kabelku z ebayu? :)

    OdpovedaťOdstrániť