Makeup by me :)

16:55

Ahojte :) Vonku je krásne a škola pomaly končí :) Úplne skvelé dni sa začínajú!
V dnešnom blogu vám prinášam produkty, ktoré používam na líčenie v bežné dni. Hlavne teraz, keď je teplo, preferujem jednoduchý makeup. Inak používam rôzne produkty, ako som spomínala, mám zmiešanú pleť a vždy skúšam niečo nové. Tu sú produkty, ktoré používam momentálne(a som spokojná!) :

P.S.: Ospravedlňujem sa za niektoré nekvalitné fotky :-/


Podkladový krém Very Me - používam pod krycí krém. Bez stopy splynie, pleť zmatní a vizuálne zmenší póry. Krycí krém vďaka nemu vydrží dlhšie. Ja si bez neho makeup nedávam, lebo vyzerám strašne "suchá".


Ja nikdy nepoužívam dlho jeden makeup. Často ich mením a skúšam nové. Momentálne mám doma tieto tri produkty a beriem ten, ktorý je po ruke :D Musí však vychváliť podkladový krém Studio Artist od Oriflame - skvele sa vpíja, kryje nedokonalosti a dlho vydrží.


Krycia tyčinka Cover Up- na maskovanie nedokonalostí pleti s čajovníkovým olejom - ľahko sa rozotiera a nie je vôbec suchá.
Korektor na oči Absolute - perfektne kryje kruhy pod očami(ja ich mám dosť výrazné), stačí jemne vklepkať prstami.


Zmatňujúci kompaktný púder Very Me - používam už fakt dlho a som s ním najviac spokojná. Jeho zloženie absorbuje prebytočný maz a navyše sa prispôsobuje tónu pleti.


Na zvýraznenie lícnych kostí používam bronzer Od L´oreal Paris a využívam na to štetec z produktu od Essence - trblietavý púder a štetec v jednom.


   A ideme na oči :) Špirály taktiež často mením a skúšam, ale už viem, že pre mňa sú najlepšie hrubšie kefky a nie silikónové hrebienky. Aj keď špirála Wonder Lash(v strede) je silikónová,                 používam ju len na dolné mihalnice. Najobľúbenejšia je mascara od Essence :)


 Ak mám čas, zriedkavo si dávam očnú linku, ale to je málokedy. Častejšie používam ceruzku na oči, ale len tak, že si ňou jemne prejdem pomedzi dolné mihalnice, aby vyzerali hustejšie :) 


Večer používam aj tiene, najčastejšie v odtieňoch hnedej, ktoré moje sýto hnedé oči len zvýraznia :) Občas skúšam aj farebné, ale ja nie som za nejaké extrémne líčenia. Mne sa páči všetko jednoduché :)


No a pery sú u mňa najdôležitejšie, kedže ich mám permanentne suché. Vždy mám po ruke balzam na pery, hoc aj obyčajnú pomádu, ale musí byť! Troška rúžu pre farbu a známa som tým, že si pery stále leskujem :) Zvyk je zvyk ...

No a moji známi vedia tiež, že nikdy nemám nenalakované nechty :) O nechty sa pravidelne starám, kedže ich mám lámavé :-/ ale snažím sa, aby vždy vyzerali super :) Momentálne lak Neo Chic - Sugar pink.

Vaša Sofia :)


You Might Also Like

0 komentárov